Blogia
Nou món

Stiletto

Stiletto Stiletto
Quan vaig sentir aquesta paraula per primera vegada, era el nom d’un Pub, desprès vaig veure que era una marca de roba, fins que un dia vaig descobrir el seu significat en un preciós relat eròtic en anglès.
Malgrat que el meu anglès no és molt bo, va ser suficient per que jo comprengués la situació i com la descrivia, em va semblar molt original i excitant.
Realment el stilettos ja m’agradaven abans que jo els conegués per aquest nom.
Una cosa és que m’agradi observar-los, que em causin una profunda impressió, l’acceleració del meu corrent sanguini i un altra molt diferent és que jo voldria que totes en portessin.
Crec que deuen ser incòmodes, ja que totes es queixen d’ells, i tenen poc èxit en el dia a dia. El que més em va cridar l’atenció un dia que vaig fullejar l’Hola, eren les fotos de la Letizia amb stilettos. Eren de diversos dies, ja es sap, el seguiment de tots els seus actes públics, que en son ben pocs per cert- per mi massa-, i en totes les imatges portava uns immensos stilettos, molt més alts que els de la imatge.
Quin sacrifici!! Per mi que no ho faci, en aquella situació no em van excitar, vaig sentir rebuig a la hipocresia d’aquesta gent.
Aquesta setmana, hem sembla que va ser ahir em vaig assabentar que ells amb només 34 amics van anar al Carib, pobrets! com és temporada baixa ara és més barat o va ser per què van suspendre l’acomiadament de fadrins pels atemptats de l’11-M?
Us imagineu al Carib amb stilettos?
Bon dia.

0 comentarios