Blogia
Nou món

No al Fòrum 2004

Fòrum 2004.
L’espectacle inaugural, va ser lamentable.
Les xifres que s’han gastat en el muntatge inmisèricordes amb la gent. Vora 300.000 milions d’euros, gairebé, mig milió de peles que, amb les pèrdues que espero tinguin, superaran.
No es pot entrar menjar ni beguda.
El menú més barat 15 euros.
La gent a fóra protestant amb una cassolada. Tenia unes ganes d’estar allí amb una cassola.
Com poden passar encara avui aquestes coses?
La Letizia amb vestit de vellut vermell.
M’agraden les faldilles, m’encanten, però veure com ho fan, utilitzant a una dona com a gerro, com a dona objecte cada dia em provoca més repulsió. La fan anar amb taló alt, i faldilla. És tot façana. Però ho paguem nosaltres, els de les cassoles.
Jo no aniré, si no em conviden, com van fer i faran amb un munt de gent. Legió d’invitats. La cort , exèrcit de figurants, .... com als segles pretèrits.
Fins quan la gent direm prou d’aquestes farses?
Si realment el Fòrum havia de servir d’alguna cosa, crec que amb molt menys diners també s’hagués pogut fer. No calen obres faraòniques. Salvem nens, salvem pobles, salvem llengües, salvem cultures, però que no onegin la bandera de la cultura per malbaratar, per dilapidar els nostres diners.
Encara faran creure que guanyaran diners. Ja tenen feina els maquilladors de pressupostos.
No al Fòrum, no a aquest Fòrum de rics, d’entrades i menús rics. On s’ha de pagar per tot. No a un lloc de luxe, tenint el món com el tenim , amb tanta misèria.

3 comentarios

Bene -

Pues bueno, a mi me gusto la inauguracion, me parecio muy simbolico de la necesidad del dialogo, pero creo que lo que dices tiene razon. Mis papas estan visitando ahora a mis tios de Barcelona y me han contado que la entrada esta 21 euros que es ya bastante, ademas no me creo el compromiso con la paz y el dialogo de empresas como telefonica, pero aun asi, algo bueno hay que sacar de esto. Saludos XD

ellegant -

NO conec aquesta pàgina, la cercaré. Gràcies.
Espectacle visual amb l'excusa de la cultura, la diversitat. No creus que se'n foten de tot això?

Sergi -

Jo vaig ser-hi ahir, i és un espectacle visual. Estic d'acord en molts aspectes d'aquest tinglado, però he de reconèixer que hi he anat i hi aniré a gust. M'és molt més fàcil criticar-ho des de dins, que des de fora.

Per cert... tu no fas ping a bitacoles.net, oi ?