Blogia
Nou món

Zapatero

Crec que mai m'havia passat, el d'ahir. A migdia vaig escoltar el discurs del President del Govern i les seves paraules, em van emocionar.
Jo no sóc de cap partit, ni tinc simpatíes pel PSOE, però quan sentes paraules plenes de sinceritat, clares, sense ofendre, simplement la veritat, desprès d'escoltar la hipocresía del Zaplana, t'arriba dintre, més enllà del color polític de cadascú.
Vaig sentir expressar-se com mai havía pogut fer-ho al President.
Va estar molt bé la seva exposició.
Jo no anava a votar, crec que al sentir aquest nou discurs, el meu vot, un tant sols fa falta.
Ja veurem a qui li ho dóno, però el que sí sé, és que hi ha partits que van manipular i encara ho fan a través dels mitjans de comunicació.
L'altre día vaig veure a la tele com a un actor català que viu a Madrid li preguntaven com es vivía allà, i la seva resposta va ser clarificadora: El rebuig que es publica a la premsa Madrilenya contra tot alló que és català, la gent no ho comparteix i veu als catalans amb simpatía.
Molt bé, escoltar al President, em va emocionar al recordar l'atemptat i aquells dies que a tots ens van trencar el cor.

1 comentario

Joana -

T'aconsello l'editorial de El Periodico de Catalunya d'avui i l'artícle de Antonio Franco, director del diari, aclareixen encara més tot aquest embolic de manipulacions.