Blogia
Nou món

Fa un día meravellòs.

Hi ha gent falsa, que intenta enganyar. No ho entenc.
L'altre día, em volía fer creure que havia fet allò o d'altre, que tot estava correcte, que tot anava bé. Umm, vaig desconfiar, i jo confio en la gent, però quan em parlen en llenguatge tècnic, amb paraules complicades d'entendre, se m'encen un llum, i una veueta em diu que alguna cosa amagen. M'agrada entendre les coses que em diuen. Potser no sóc la persona que escolti més als altres, però ho intento, i procuro escoltar.
La cosa va estar que li vaig demanar probes, i aleshores va començar a atacar-me, dient-me desconfiat, i d'altres paraules, crec jo fora de tó i a més agressives. Jo li vaig dir que volía els papers, no que em jutjara allí mateix.
Només volía allò al qual tenía dret, res més. No havía de fer cap valoració. Es va posar negre i va acabar malament ell.
No vull res més que allò que es just, i no comparteixo la manera de fer d'alguns que busquen tapar les coses. Ocultar la informació a la qual tenim dret.
D'això ja començo a tenir pràctica.
El més curiòs és que no m'he sentit culpable ni mal, i això que la conversa va ser forta per part de l'altre.
Jo a les meves conviccions.
Si en sóc de cabut, jeje.

0 comentarios