Blogia
Nou món

Cap de setmana.

Cap de setmana. Sento que no mereixo el que tinc.
No em sento sol.
M’agrada’t el que han fet els altres, he col•laborat i m’he sentit bé.
Aquest cap de setmana llarg , s’ha d’aprofitar i encara no sé el que faré.
Si el temps acompanya m’agradaria anar a veure el mar. Tinc ganes de mirar les ones, la seva escuma, i sentir el flaire a sal. Passejar amb els peus nus damunt la sorra i viure.
He de viure, noto que aquest moment de felicitat que tinc no pot durar.
No espero al demà i aprofitaré cada moment.
Gaudiré d’aquests dies amb les coses més senzilles del món.

1 comentario

Anónimo -

Si en tens ganes et proposo una recepta que segur que els encantarà fer a les nenes, a www.caprabo.es trobaràs una de panellets, hi han de pinyons i més, a mi hem van quedar molt bons encara que hem vaig passar amb el temps de cocció. Porten molta feina però si els fas ja veuràs que són boníssims!!