Blogia
Nou món

----Anit mentre feia el sopar----

----Anit mentre feia el sopar---- Ahir mentre feia el sopar tenia posada la tele, la primera i parlava el Fran Rivera, parlava de l’assajament al qual estava sotmès i que a ningú l'interessava si una o l'altra es gitava amb ell. Em va semblar bé, jo n'estic d'acord.
S'estan fent judicis paral•lels de la vida de cadascú. No hauria d'interessar, però les empreses de televisió, veuen com l'audiència puja si parlen d'aquestes coses.
A mi que carai m’importa el que fa un torero, només m’interessaria d’ell, que es deixi aquesta activitat salvatge d’una vegada.
No m’agraden els toros i ho trobo una salvatjada impròpia d’aquests temps. Hi ha d’altres formes de jugar-se la vida sense haver de maltractar i matar un animal.
Crec que encara que ho volen disfressar d'informació, tot el que està sortint per la tarda és l'espectacle de la tafaneria. A ningú hauria d’importar el que contava la dona de Ronda. Si es gita per sexe o per amor. Qui ho pot mesurar? I total si és per sexe o per amor, importa? Si a ella li va agradar o no, no l’interessa a ningú i si li interessa alguna cosa va mal en la nostra societat.
Abans, a la tarda, hi havia programació infantil i ara només posen coses que anomenen rosa i el Big Brother.
De tots els que havia dintre del Gran Hermano, amb el que jo més m’identificava era amb la Sandra i com ella ja hauria marxat.
Anit també de refilo em vaig assabentar una mica d’allò de les models que feien servir per recollir pilotes al tennis. Em va fer fàstic veure-les desfilar, sent utilitzades pel seu cos, en un espectacle degradant per una dona. Això ja passa encara en alguns àmbits laborals, però allí a la televisió, canviar els nois i noies que ja recollien pilotes, per unes models és un gran pas enrere. Els del tennis i d’altres empreses ja fan servir models per portar l’aigua, per fer d’hostesses. Les vesteixen com unes ninetes Barbie i que es vegi molta cuixa, ben depilades i pentinades.. Total per a què?, per a la degradació de la dona com a persona. No crec que sigui necessari ser noia, prima i alta per poder recollir pilotes.
Encara queda molt camí, i més en quedarà si es donen passos enrere.

0 comentarios