Blogia
Nou món

Tant per viure

La vida passa tant ràpid. Les coses s’han d’aprofitar i els bons moments també.
La vida és un somni. Vivim esperant, no sé el què. El millor de tot és poder mirar la lluna de nit.
Potser estic boig i no ho sé, però de vegades tinc ganes deixar-me anar pel cor i penso en volar.
Ara estic fent feina i ho estic agafant amb moltes ganes i posaré el millor de mi. Sense esperar res a canvi, només fer-ho bé. N’estic segur que tindré problemes però els resoldre i els superaré.
I no tinc por a res, per què hi ha un avui que resta per viure i un demà. No esperaré a res, el temps s’acaba.....

1 comentario

Bene -

Hola, una vez mas tienes razon, hace mucho que no daba signos de vida, es que he estado en una tarea titanica de hacer un especial sobre los Juegos Olimpicos, si vieras me quedaba 8 horas trabajando en un post, y desde un cibrem asi que me ha salido mas caro que no se que.
Pero era un sueño que tenia de siempre. Cuidate, prometo meterme mas.