Blogia
Nou món

Projectes

Tinc un projecte. Un o varios.
Hi ha gent que també ha lluitat com jo. Intentaré posar-nos en contacte.
Quan vaig parlar amb un, estava trist i derrotat. M'ha dit que em trucarà d'aquí uns dies. Ja ho donava tot per perdut i ara potser li he encès una espelma. No sé si ho farà, el vaig veure molt derrotat i resignat. Em sap greu, que li hagi passat a ell. Podía haver estat jo.
N'hi ha més persones que es senten derrotades, la seva mirada ho diu. I són gent intel·ligent molts d'ells, però tenen por, ho entenc. La gent té por i no pots posar-te davant si els altres no et recolzen.
Lluitaré i faré el que no ha fet mai ningú. Ja ho estic fent.
No permetré que trepitjen a la gent i ajudaré als que pugi.
Potser sóc un somniador, toco peus a terra i sé que si els altres no hem recozen i no s'impliquen no ho podré fer jo sol. Jo només espero no cremar-me.

Tinc moltes idees.

0 comentarios