Blogia
Nou món

Bé, va tot bé

He parlat, he escrit, m’he fet entendre, he fet moltes coses.
M’he vist un video que em van grabar i estic impressionat de mi mateix. Ho van dir els altres, el bé que ho havia fet. Ara els tinc contra les CORDES, els estic escanyant, jo amb el suport de molta gent. Crec fermament que ho aconseguiré.
He sorprèn con la gent que tens a prop, em diuen que no faré res, que la lluita és estèril, que ho tinc perdut ,que perdo el temps, i alhora, desconeguts, em diuen tot el contrari.
El més fort de tot, és que no necessito aquests comentaris, no em fan mal. Si m’agraden els de suport, però tampoc em posen eufòric.
I estic content, orgullós. Sóc jo. No guapo, la veritat no m’importa. Per què jo el cor que tinc dintre val més que la imatge.
Gràcies als que m’han ajudat en aquest nou món.

Sempre us estaré agraít.

0 comentarios