Blogia
Nou món

Un pas endavant!

M’estic adonant que si...., que si estic fent coses, que influeixo en la gent i ja estic provocant canvis.
Encara que , uf, sento una mica el pes de la responsabilitat. No pesa gaire, podria dir que és més una mica de por a equivocar-me, però crec fermament en el que faig. Això no treu que jo no pugui estar en un error.
He apostat fort i ja estic en la lluita, no hi ha volta enrere.
No m’ho esperava que la gent canviés, per mi, per el que jo deia. Ja em considerava un perdedor. No m’importava perdre. Desprès de tantes vegades sense que em facin cas, ara, no m’esperava això. En fi, encara no cantaré victòria que per això encara falta, no sé si molt o poc.
No vull dir blat, fins que no sigui al sac i estigui ben lligat.
Penso amb la gent i ho continuaré fent...seguiré el camí, amb ganes, fermament i amb convicció de les coses que faig i dic.

0 comentarios