Blogia
Nou món

Botín

Ahir al posar el blog em vaig adonar que el que havia escrit el dilluns no es va penjar. Ja ho tenia escrit i bé, doncs ho tornaré a posar.
Crec que vaig a repasar-lo. Les coses al cap d'uns dies es veuen diferents, estan més reposades i amb més calma, sense el sentiments adrenalinics potser sigui més sosegat.
I jo sóc optimista i jo sé que hi ha coses que no van bé, i jo sé moltes coses....

Ara acabo d’escoltar al Pere Solbes. Ha dit que el dèficit de RTVE ha passat dels 200.000 milions del 96 a una mica més d’un bilió. Quina bogeria!!
Estem farts de sentir i viure com a una empresa quan comença a no guanyar, i ja no dic tenir pèrdues, se’ls fan reestructuracions de plantilles, reducció de sous, baixes, etc.. i aquí no sé que han fet els gestors. Em sembla que res o poc d’això . Quin forat!!
Em pregunto que faran ara, aquests també van fer un bon forat. Això com ho pagarem?
Han gastat i continuen gastant i molt. A mans plenes. Per això, per fer tele si hi ha diners, per fer programes com el miserable 1,2,3; per pagar el conjunts traje-jaqueta de la Letícia quan presentava el Telediari, per a mantenir la flota d’Urdacis i comentaristes amb corbates de seda Jacquard, sempre els mateixos caretos, on està els que veritablement tenen opinió pròpia?
Per què hem de permetre aquest forat? No hi ha coses més importants on gastar els diners?
I jo ara que penso, si no miro la tele.
Els del canal plus o no sé com es diu ara, encara fan propaganda, intentant captar a més gent. Malgrat permetre la còpia de targetes per veure gratis el seu programa les xifres clients no pugen el que esperaven. En aquesta empresa com les peles son seves, tenen algú que es preocupa més i ja s’estan espavilant en tallar sous i reduir costos abans de fer un forat tant gran com a la RTVE, els del futbol ja ho han notat aquesta retallada.

Després de repasar-lo, no he tocat ni una cometa, encara que ho ampliaré una mica.

Ahir vaig sentir que portaran al jutjat a l’home més ric , segons Forbes d’Espanya, per apropiació indeguda. Ja veurem que diuen els tribunals, però poques vegades han agafat a un peix gros, i quan ho han fet la pena ha estat ridícula. Temps al temps.
Molt em temo que la justícia no és igual, per als pobres que per als rics. I no vull fer un judici paral•lel o avançar-me als esdeveniments. Que vagi a judici ja és un avanç. Confiem amb la justícia, és el que tenim. Encara que tots sabem i els de dintre també que això no va bé. Que no funciona com ho pot fer.

0 comentarios