Blogia
Nou món

Votaré contra el PP.

No sé des de quan no he anat a votar, però avui hi aniré.
Les manifestacions són un gest. En democràcia el que conta és votar. Avui si que contaran la meva persona.

Espero que faci mal el meu vot. Jo sempre era dels que no votaven. El meu avui contarà més que mai.

Estic indignat amb aquests governants.

Si els ciutadans som el poble i el poble és el que mana, doncs jo ara més que mai, vull fer el poc que puc fer, votar.

Han amagat la veritat.

Han utilitzat les víctimes per fer-nos creure que ha estat ETA, això els beneficiava. I s’han volgut aprofitar de la situació.

L’11 M, dos anys i mig desprès de l’11S. Ho vaig veure a un fòrum, i ho he contant, és cert, la massacre, a més, ha estat 911 dies desprès dels atemptats de les Torres Bessones. 9-11 és l'onze de setembre en anglès.

No m’agrada parlar de política, no m’agraden els polítics, però ara votaré. No votaré a favor de ningú, ho faré contra el govern.

No m’agraden als que jo votaré avui, ho faig perquè no vull als que manen ara.

Que es busquin feina a l’Irak.

Canviem les cares. Si podem.

Espero que la gent pugui fer fora a aquests d’ara.

I no m’agrada la política, però no he pogut estar indiferent a aquesta tragèdia.

2 comentarios

ellegant -

Gràcies pel teu comentari.

Anónimo -

Felicitats, tots nosaltres amb el nostre granet de sorra sempre podrem fer alguna cosa.
A tots ens ha afectat molt el que ha pasat, molt, jo tambe espero que no guanyi el pp