Blogia
Nou món

Sexe.

Ahir vaig veure a la tele 5, un programa d’aquests del cor, d’una dona de Ronda que deia que s’havia gitat amb el torero Fran Rivera. Hi havia un acalorat debat, perquè molta gent de Ronda i també algú del programa, criticava o, si més no, no acceptava que una dona digués per televisió que ho havia fet només per fer sexe, sense cap altra complicació.
Els que entrevistaren pel carrer deien que si tenia tres fills de pares diferents, que era una puta, guarra, etc.
A mi, em va agradar aquesta dona. Va explicar les coses amb una sinceritat a la qual, desgraciadament no estem acostumats. Va contar coses de la seva vida, com quan amb un ex, amb el qual tenia un fill, li va fer la maleta i li va dir que marxés.
Tant de bo, moltes dones tinguessis la capacitat econòmica d’aquesta dona, de fer i desfer, de triar amb qui vol estar.
I jo malgrat ser home, m’agrada saber que hi ha dones que fan el que volen. Ningú ha d’estar amb qui no li agradi, i si les coses es torçen o es posa remei o es talla.
Jo no entenc com encara hi ha gent que es posa amb això de si una dona fa sexe sense amor. Al programa també van dir que si hagués estat un home el que hagués dit que s’havia gitat amb una famosa no l’haguessin criticat tant. Segur que no.
El més trist de tot, és veure que molts dels que critiquen són dones majors i nois joves.
Un altre cas diferent és el que vaig veure l’altre dia a la CNN. Era una entrevista que li feien al famós programa de Larry King, a una professora que va tenir dos fills amb un alumne de tretze anys. L’havien tancat set anys a la presó. La dona aquesta era molt maca, més maca del normal per a la seva edat, gairebé podria ser una actriu o model, d’aquestes americanes roses amb el nas prim, i el cas havia trencat tots els motlles de la societat americana. Resulta que ella ja estava casada i tenia quatre fills del seu matrimoni, quan va començar a tenir relacions amb l’alumne seu. La relació amb amor, tampoc l’acceptaven. Era menor, clar, i jo tampoc ho veig bé.
Un cas de sexe sense amor i un altre d’amor amb sexe, faltaria el d’amor sense sexe, aquest és el més freqüent i potser per això no se’n parla.

0 comentarios