Blogia
Nou món

Madalenes.

M'agradaria saber la recepta de les madalenes.
Tot ha anat bé avui.
La gent per diners canvia, hi ha gent molt egoista i si tenen possibilitat d'aconseguir diner fàcil, no perden l'oportunitat.
Total volen diners per a qué?, per compra un cotxe més luxós, amb el preu del petroli, no sé, no em convenç;
per anar de viatge més lluny, jo no ho necessito; per passar-ho bé, només tancar els ulls i pensar, imaginar i somniar, ja em fa feliç.
Avui m'han contat d'un que quan va aconseguir un bon sou, deia que es compraria una moto de cilindrada per lligar, i passat el temps li van preguntar si havia lligat i deia que li feia falta un ferrari per poder lligar.
M'ha fet un somriure la manera tant basta de pensar d'alguns.
Pots estar amb algú una estona, però una cosa és estar i un altra és viure.
Jo puc dir que ara visc, i controlo el rumb de la meva vida. I em preocupen moltes coses.

1 comentario

Anónimo -

Et dono la direcció de la web on vaig trobar la recepta, www.mundorecetas.com, vas a "recetas", "postres" i "magalenas con trocitos de chocolate", jo la vaig provar i hem van quedar molt bones, si vols un consell, et serà molt més facil tallar a trossets una barra de xocolata d'aquestes que són molt primetes, les extrafines hem sembla que es diuen, les altres gruixudes es trenquen de seguida. També vaig provar una altra recepta que tinc a casa, t'he l'enviaré de seguida que pugi però per ara ja tens per anar fent boca. Les meves magdalenes van tenir força exit, segur que les teves també en tindràn.