Blogia
Nou món

Desayuno con diamantes.

Esmorçar a Tiffany's es diu en català.
La van fer anit, espero. Hem vaig assabentar que estava programada al canal 33.
No la vaig poder veure anit.
La vaig veure l’any passat. Ara fa tot just un any. I em va encantar, vaig gaudir intensament de la peli, a més fins i tot, és de les poques pelis, de les quals he llegit la novel•la en què esta basada. La del Truman Capote.
Tiffany’s, un nom elegant.
La música excel·lent, de Henry Mancini, el de la Pantera Rosa i moltes altres que no em sonen ara, Moon River.
Tracten la quotidianeïtat, la vida d’uns personatges peculiars, però que ben bé podríen ser reals.
La novel•la era especialment curta o se me va fer curta mentre en unes poques tardes la vaig llegir.
El gat de l’Audrey, el veí de l’equip A....

0 comentarios