Blogia
Nou món

Sóc el mateix....un boig.....un somniador.

Em sento igual, ni eufòric, ni superior. Sóc el mateix, no ha passat res, no li dono importància. Jo sóc un mes i hi ha molta gent amb molta capacitat i magnífica. Només és que he estat jo en el lloc adequat i he fet el que he cregut jo. I he estat jo, moltes coses no les he consultat a ningú, he assumit jo tota la responsabilitat. De vegades les coses no es fan per dubtes, però jo penso que millor fer que no fer res. Faré el que pugui i sé que em costarà molt d’esforç i sacrifici, però no m’importa.
Jo sóc un mes, un del munt. No sóc important, només que de tan en tant fa falta que algú doni un pas al davant.
Algú pensarà que sóc un boig o un somniador, però si fa falta ser-ho per al que faig, ho seré.
Tinc molts somnis.

0 comentarios