Blogia
Nou món

Torno.

Després d’aquest mes de juliol de vacances, d’una aturada en la que no he parat, torno i bé. Tinc moltes coses que contar.
He conegut a molta gent, i he mirat als seus ulls i he vist de tot.
He conegut gent admirable, gent extraordinària i increíble, gent fòra del comú. Són tant extraordinàris que per molts deuen ser idiotes, o buscaraons. I no ho son, son persones normals, jo els he pogut conèixer amb poques hores de conversa, gairebé amb alguns minuts només, alguns d’ells m’han confesat que han tingut problemes psicològics i he descobert que ells son persones, només això , tant com això. No son persones envejoses, son persones intel•ligents, extraordinariament intel•ligents, que van més enllà del que es normal, son els que es posen al cap davant d’un problema sense por a les represàlies. Alguns d’ells n’han tingut.
Desgraciadament, tots estem molt ocupats, ni ells ni jo em pogut parlar gairé, i sense haver parlar mai, sense haver-nos vist mai, el primer dia ja parlàvem com si fóssim amics de sempre. Confiança, respecte i admiració comuna.
Si, també ells han sentit el mateix per mi. I ara em fa una mica de cosa dir-ho. Però no es vanitat, és així i m’agradaría parlar de mi, dels meus sentiments, de com he estat jo aquest mes.
La lluita o les lluites continuen i encara no han acabat.
Jo he estat fort, m’he sentit molt segur i només amb la mirada de moltíssima gent, no m’ha fet falta que em diguessin si ho feia bé o no, ja ho notava. M’he emocionat diverses vegades, gent que sense haver-me vist mai, ha confiat plenament amb mi, gent que ha fet coses que ni jo crec que hagués fet, i gent major, gent també excel•lent. Només puc parlar bé de la gent, encara que hi ha algut uns pocs de dolents. Aquests no m’han fet mal, gens ni mica, tot al contrari, m’han estimulat a seguir pel meu camí, un camí en el qual no m’he sentit sol.
Això sí, sempre he tingut present i m’ha donat força pensar en aquella gent que m’ha ajudat a aixecar-me, a caminar i a confiar amb mi mateix. He recordat algunes frases d’aquestes persones i he intentat trovar-la en cada persona nova que coneixia si també era com ella…

1 comentario

Bene -

Hola!, me alegra que estés de vuelta y que hayas podido descubrir tantas cosas nuevas en este mes, es muy bueno conocer gente y conocerla en serio, saber de verdad quienes son y acercarse a compartir.

En este tiempo me he dado cuenta de que uno es el dueño de su propio destino y que éste es una lucha diaria por avanzar en la que se encuentrra con muchs condicionamientos que botar, sino, la vida se convierte en una suerte de tragedia griega determinada desde el inicio.

Benvingut, una abraçada