Blogia
Nou món

Aturar-se en el camí

He parlat molt de mi, dels meus sentiments, de com en sento, del que m’ha passat i no m’he cansat. M’ha agradat i m’ha anat molt bé.
Ara arriba el juliol, i he de parar. Crec que és el millor.
Aturar-se en el camí, reflexionar, i no recuperar forces perquè d’aquestes ja en tinc, ja n’he agafat mentre caminava.
Faré un tomb i canviaré.
Sempre és bo canviar i ara ho faré.
Potser a l’agost seguiré, però no em vull comprometre. Crec que es millor que tot sigui lliure.
Gràcies als que m’han dedicat el seu temps en llegir-me, en especial al Bene del Perú. Sé que has fet esforços per aprendre el català. Espero que la lectura de les meves escriptures t’hagi servit d’alguna cosa.
He parlat molt de mi, però jo no sóc res especial, ni he fet res d’especial. No em sento superior a ningú, només que em sento bé amb mi mateix.
En la mirada d’una persona veig la seva ànima, i en moltes he vist la tendresa, l’afecte, l’estima cap a l’altre. Desgraciadament, la mirada a l’ànima també m’ha permès veure coses dolentes d’algunes persones, però resultarà difícil de creure, no m’han fet mal, tant com abans no.
Hem se ser forts amics que el camí és dur, i encara que trobem dificultats, l’optimisme, la il•lusió, el coratge, el somnis, les fantasies, no s’han de perdre mai.
Son paraules encara que quedin bé, jo les penso de dintre, amb força, ganes i energia, i sé que son coses que costen molt, i que ploraré, però l’experiència viscuda ha valgut la pena, i el que ens queda per viure també val molt la pena, i ha gent que val molt la pena.
Mai perdre la vostra amistat i jo d’alguna manera sempre estaré al vostre costat.

4 comentarios

Bene -

Bueno, no entendio bien lo de aixecar, pero si se tgrata de luchar por sacar lo mejor de la gente, ahi estare, Bones Vacances!!!!!!!!!!!!!

Anónimo -

Per cert, aquest mes no escriure res. Faig vacances.
Escriure a l'agost.

Anónimo -

Gràcies. El teu comentari em confirma el que ja sabia. Hi ha gent meravellosa al món i hem de lluitar per ella, per tots els que no poden aixecar-se. Ho farem per ells, oi que si?

Bene -

Gracies amic, me alegro de tu triunfo y de tu fuerza, y espero que en esta lucha por un mundo nuevo siempre te mantengas firme, para pensar, para sentir, para querer. Ara sí en català: si vols o pots sempre és bona idea passejar pel ciberespai i escriure un poc. I com diu el meu amic el Petit Príncep(realment ho diu el seva amiga la guineu) "l'essencial és invisible als ulls, no es veu bé amb els ulls sinó amb el cor". Una abraçada