Blogia
Nou món

Si, sóc jo!!

Em sento seré, tranquil, no tinc por, ni m’importa si les coses no surten bé, perquè estic segur de mi mateix.
He fet les coses com jo he cregut, he confiat amb mi mateix i que passi el que hagi de passar.
Sense deixar-me de dir res. Parlant clar, amb la veritat al davant.
L’altre dia, un company de feina estava molt enfadat, no amb mi, però se li va notar que no podia suportar que jo no fes una cosa.No em tocava fer-ho. M’exigia que jo la fes per ell, bé, m’ho exigia a mi i a un altre company que ha vingut nou. Un noi molt simpàtic. En fi, és tot plegat una ximpleria el que s’ha de fer. Ja li farem el dilluns si ens va bé a tots dos plegats. XD
Jo, la meva feina ja l’he fet. I per aquesta parida tampoc m’enfadaré. Ho faré amb el noi i ens riurem. Si fins i tot ens ho passarem bé. XD
L’odi que un porta dintre va sortint i bé, tampoc li tinc cap mena de ressentiment. Potser estava nerviós per un altra cosa. Ho faré i amb molt de gust. No vull que pensi que em molesta pas fer la ximpleria de feina que a ell li tocava fer.

0 comentarios