Blogia
Nou món

Diumenge.

És molt atrevit i agosarat el que vaig fer el dijous. Això de deixar les fotocòpies a la bústia. No suporto a aquesta gent que sempre diuen que jo conec a tal, jo tinc mà, jo sé d’això, o que parlen amb seguretat de coses que no són certes. Demano contrastar les seves afirmacions i es desmunta el seu món de mentides.
Ara ja sé que passarà. I jo ja sé el que faré.
Deixaré de pagar la comunitat i quan vinguin a cobrar –que no vindran- els diré jo pagaré després que paguin els de baix. Els hi porto uns anys d’avantatge. No em deixen altra opció. No m’agrada no pagar, però és la única forma de fer pressió i que les coses s’arreglin i si no s’arreglen doncs a mi em sortirà barat. No tindré cap queixa de la gestió. A aquest preu em sembla fantàstic. Que pagui que vulgui.

0 comentarios