Blogia
Nou món

Cap de setmana.

L’obra de teatre va estar genial. L’actriu principal interpretava molt bé.
En acabar l’obra, vaig poder apropar-me als actors i a l’actriu li vaig dir que interpretava molt bé, que ho havia fet molt bé. Es va alegrar, jo també de què li agrades el que jo li havia dit.
De vegades la gent no agraïm suficient la feina dels altres. Sembla com si la gent li donés igual o es talla, no ho sé. Jo no em tallo i li vaig dir.
Això també passa amb la feina. La pots fer bé, la pots fer genial, desprès pocs ho agraeixen. Sembla que és la teva obligació fer bé les coses. I de vegades et pots cremar una mica. Jejeje.
Jo penso amb la meva feina i m’hagués pogut encendre aquesta setmana passada, però no. No ho he fet, per què penso que hi ha coses molt més importants que la feina. La feina m’encanta, però no em vull cremar.
L’advocat ha trobat bé les meves impressions. Fins i tot es va sorprendre que li portés una sentència que creava Jurisprudència i les instruccions concretes del que havia de fer. Em va dir:
- Però tu et passes tot el dia a Internet?
- Jo li vaig contestar, ho he mirat amb el DVD.
- Amb el DVD?
- Sí el mateix que tú tens.
- Quin?
- Aquests que tens de diverses empreses on està tota la legislació i la jurisprudència. Per cert t’he buscat un altra. No fa falta que et digui com ho he buscat, no?

Aquest advocat, crec que mai a tingut un client com jo. Però jo no sóc normal. Em vaig enfrontar a tots i ara l’Ajuntament ha decidit –al final- actuar. Hi haurà batalla legal. Espero guanyar, com tots.
En general el cap de setmana va estar bé.

0 comentarios