Blogia
Nou món

Anant al banc. El taló.

Uf, ara que estic bé, m’entren ganes d’aquest tema.
L’altre dia vaig anar a un banc. No diré si banc o caixa per mi són el mateix. Per ser caixa això que diuen entitat sense ànim de lucre em sembla pitorreo.
Bé, no sé si us haurà passat. Però jo quan vaig al banc vaig sense por. Abans anava cagat. Clar , no tenia diners i bé, t’has de callar certes coses.
La cosa va ser així. Necessitava fer un taló conformat i com sempre, ja n’estic tip de les comissions, vaig preguntar el preu d’aquesta operació. No m’ho podia dir, i va començar a mirar l’ordinador, per saber el preu. Jo li vaig dir la quantitat i volia saber el preu exacte de la comissió, segons aquest preu faria o no faria el taló. Descaradament, vaig dir que hi ha bancs que no cobren per fer aquesta operació. De totes maneres jo com client, volia saber el preu de les comissions i demanava una còpia de les tarifes. I bé, va venir l’altre, el que fa de cap o interventor i em va dir que feia poc que les havien canviat les comissions i no me les podia donar les tarifes i comissions, que el seu banc no volia que els empleats pensessin. Ja! Li vaig contestar que això no era el meu problema i que si les comissions les canvien han d’estar aprovades pel Banc d’Espanya i aquest exigeix que han de ser públiques i han d’estar a disposició dels clients en tot moment, a més , si jo podia consultar ell no podia impedir que jo m’anotés totes les comissions que vingués en gana. A mi això de mirar l’ordinador i tardar tant no em semblava que estaven complint amb l’esperit de la norma. Van passar uns cinc minuts parlant i com veia que tardava i no sabia quant li faltava, vaig dir: Tornaré.
Al cap d’unes hores vaig tornar. Tenien una fulla impresa amb les comissions, jo no la vaig ni mirar, perquè sé com treballa aquesta gent. I vaig dir, no vull saber la comissió, vull saber quant em cobraràs a mi si fem aquesta operació ara. Em va dir el preu i em va semblar acceptable i ho vaig fer. Però n’estic tip d’aquests que es pensen ser tant llestos que es salten la normativa i a més si exigeixes els teus drets encara et venen amb pamplines.
Un altre dia contaré més.

0 comentarios