Blogia
Nou món

Març ha passat.

Març ha passat! Arriba la primavera, l’abril és el meu mes preferit.
Escolto al meu cor, ell em guia, tant fa si em caic. No em pararé, volaré alt, que més dona si volo alt. Encara que intentin tallar-me les ales.
Tant fa si em faig mal.... volaré alt.
No em sento perdut..... no és senzill estar així.
No estic sol en aquest infern, ja no és el mateix.
Tant em dona! Si jo vull volar...... Si jo vull somniar.
Atiaré el foc, el retindré encès i viu. Cap tempesta l’apagarà........no em rendiré......

3 comentarios

Raquel -

Prelistada en el directorio de Bitacoras.com

Puedes añadir una descripción haciendo click en "Añadir bitácora".

Gracias

ellegant -

Aquí sentat pensant en tantes coses, donant-me compte per moments que cada dia em queda menys i aquí somniant. Mirant a l'horitzó. Potser no vaig ser capaç, potser no vaig veure el que era el més gran.... en aquest viatge a enlloc...

Anónimo -

Escolta la ciutat i sent la seva respiració, a fora la veritat d'un nou dia neix avui.
I neix una il.lusió i neixen coses que et faran brillar i si algún dia la teva veu es perd i no la pots trobar, no pensis que marxaré, no pensis que et deixaré, vivint trobaràs l'ajuda que et farà vèncer.
I jo allà estaré, allà estaré, per donar-te confiança, allà estaré, allà estaré per cridar si et fa falta.