Blogia
Nou món

“El Señor de los Hilillos”

Desprès del conèixer el resultat electoral, estic una mica més tranquil.

Ahir vaig gaudir com mai en unes eleccions. Veure la primera de TVE, a l’Urdaci, donant els resultats, i sentint a la tele com la gent que estava davant la seu del PSOE, li deia, “Urdaci apuntaté a las listas del INEM” o “Urdaci a la calle”.

Encara avui, em toca escotar a alguns comentaristes dient que ha estat el vot de la por. Per mi no ho ha estat.
Jo he votat, per estar fart de la manipulació. Com quan el candidat amb allò del “Prestige” deia “unos hilillos”.
Vam entrar a una guerra, contra l’opinió de tots, per buscar unes armes de destrucció massiva que no existien.
Ara amb aquest atemptat, ja han aparegut les armes de destrucció massiva.

El ministre Acebes, no el coneixia, però en tres dies n’he tingut prou.
Va acusar, va insistir molt en què era ETA.

Se’ls ha vist que tant els fot la gent, els morts, les víctimes que som tots.

Els d’ara que prenguin bona nota. Què vagin en compte en el que fan.

Malgrat el cabreig general, amb la manipulació, han guanyat de poc. Això si, una setmana abans aquest resultat, no s’ho esperava ningú.

Quan vaig començar el blog, ja vaig dir que havia un que es sentia guanyador. Era el ZP. Què tingui sort amb els col•laboradors.

0 comentarios