Blogia
Nou món

Viure un somni.

Escolto les paraules de l’Alex Ubago,

paraules que es gasten amb el temps...
i em poso a pensar en totes les coses que no he donat ...
tots els cops que he fallat
el que desitjo es arreglar-ho

No vull mirar enrere, ni tampoc pensar...
Gaudir dels moments que tinc cada dia,
no puc deixar-ho, jo aquí estaré,
vivint trobaràs l’ajuda que et farà falta per vèncer
i jo cridaré.....si et fa falta.

Dis-me que puc fer,
per comprendre cada realitat,
per a veure la llum
per a despertar

Un mira al nord
L'altre mira al sud,
en aquest viatge a cap lloc
Jo em pregunto si estava cec
desprès de la tempesta veig el cel blau
La pluja m’ajuda

Gràcies per les paraules de carinyo i amistat
gràcies a aquests àngels
per haver creat una llum en la foscor
gràcies un cop més
torno a mirar i veig créixer el meu deute
han sabut de mi fer-me un home
una vida que dos persones crearen.

0 comentarios