Blogia
Nou món

Fora estadístiques!

Fora estadístiques! He tret les estadístiques. És millor. De què ens serveix una freda estadística?
Fins i tot he pensat de treure els comentaris, però no. No ho crec positiu, seria tancar-me massa en mi mateix. Si algú vol dir la seva, em sembla bé i m’agradarà perquè negar-ho.

Ara continuant amb d’altres coses, em ve al cap, ara que venen les eleccions, les quals no segueixo. En aquestes d’ara m’he promès no seguir cap debat electoral, ja que del que diuen que faran, desprès no hi ha cap compromís de que ho facin. Si no es compleixen les promeses fetes, no passa res. Sembla com si fos una lluita pel poder en la que guanya el que ens promet més o ens fa creure que farà més que els altres. És una qüestió de credibilitat. En fi, suposo que continuaré sense anar a votar com ja fa una colla d’anys que faig.

Un altre dia parlaré de política, avui estic una mica refredat i em fa mal de cap. Vaig a agafar un Gelocatil.
Ara que he anat a treure les estadístiques, he vist que fins i tot , permet ocultar-les. No ho faré, ja ho he tret. Us ho asseguro.

0 comentarios