Blogia
Nou món

Inici d'un camí

Parlar, pensar, escriure, transmetre pensaments, potser per res, ni jo mateix ho sé. Noto com, des de fa un temps, em va bé escriure. Arribar a llocs on amb el pensament també ho faig, però ara deixaré constància gràfica del que vaig pensar i opinar. Només pretenc fer-me bé a mi mateix. Sentir-me millor.

Els sentiments és transmeten intensament amb la paraula.
En certa forma tinc por. La paraula, escrita roman en el temps, no és el mateix que l'oral. Memòria que necessita oblidar, aquesta és la meva por.
Necessito, ho noto, iniciar un nou camí. Un camí en solitari, per mi, personal, però en fi, ja ho he dit.

Les persones som totes diferents, però es meravellós descobrir les coses bones que tots dintre tenim, i que en certs moments, de vegades únics, uneixen a dues persones, d’una forma molt íntima. Un moment que sempre es recorda d’una forma especial. Records, experiències, així és la vida. Tot no ho podem tenir. Potser sigui aquesta l’expressió màxima de la meva vanitat. Tenir-me aquí en text escrit, saber dels meus pensaments.....

0 comentarios